7 Δεκεμβρίου 2005
Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η
Σήμερα, με την κυριαρχία της Αγοράς,
τα πάντα έχουν τιμή, αλλά τίποτα δεν έχει αξία.
ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ (1854-1900)
Συνάδελφοι
Την περασμένη Τρίτη δημοσιοποιήθηκε από την κυβέρνηση της ΝΔ το νομοσχέδιο «έκτρωμα» για τις ΔΕΚΟ και άρον άρον κατατέθηκε την Παρασκευή το βράδυ στην Βουλή για συζήτηση, ώστε να ψηφιστεί πριν από τον νέο προϋπολογισμό. Πρόκειται για τυφώνα που αλλάζει ριζικά τις εργασιακές σχέσεις με ανυπολόγιστες επιπτώσεις στο βιοτικό επίπεδο των εργαζομένων .
Το μεγάλο αγκάθι στο νομοσχέδιο είναι το άρθρο 14 στο οποίο προβλέπεται ότι «στις ζημιογόνες ΔΕΚΟ ή σε όσες μελλοντικά αντιμετωπίσουν οικονομικές ζημιές θα επιβάλλονται με νόμο από την κυβέρνηση οι αλλαγές στις εργασιακές σχέσεις (π.χ. μισθοί, κανονισμοί προσωπικού) σε περίπτωση που δεν υπάρχει συμφωνία εντός τετράμηνου μεταξύ της διοίκησης και του σωματείου».
Η κυβέρνηση στα πλαίσια της επικοινωνιακής της εκστρατείας προσπαθεί να συσκοτίσει το γεγονός πως θίγονται οι πάντες αφού:
Διαπλοκή και διαφθορά είναι οι λέξεις των ημερών που με αυτές προσπαθούν να μας παραπλανήσουν και να συγκαλύψουν την ουσία: Ότι δηλαδή τα σκάνδαλα με τις ιδιωτικοποιήσεις, μέσω των αθώων «μετοχοποιήσεων» που «δεν θα έθιγαν τους εργαζόμενους» οδηγούν με μαθηματική ακρίβεια
Την στιγμή που οι Εταιρείες μάς επιβραβεύουν για εργατοώρες χωρίς ατύχημα, άλλοι συνάδελφοί μας στα «μοντέρνα σκλαβοπάζαρα» των ευεργετών-εργολάβων πληρώνουν με την ζωή τους το τίμημα από τη μείωση του κόστους εργασίας. Από καθαρή σύμπτωση γλύτωσαν την ζωή τους έξι εργαζόμενοι στον ιδιωτικοποιημένο αγωγό των ΕΛΠΕ.
Ένας (1) νεκρός κάθε μέρα, στην Ελλάδα, από εργατικό ατύχημα.
Συνάδελφοι
Η λιτότητα, η ακρίβεια, η ανεργία, και τώρα η κατάργηση των Συλλογικών Συμβάσεων, δεν αφήνουν περιθώρια για περισσότερη ανοχή μας.
Τι σόι αντοχές της οικονομίας και του προϋπολογισμού είναι αυτές που επιτρέπουν αυξήσεις στους μισθούς και στις συντάξεις από 2%-5%, ενώ η «ανάπτυξη» διπλασιάζει τους ιλιγγιώδεις μισθούς των κάθε λογής γκαργκανοειδών και στέλνει στα ύψη τα κέρδη των εταιρειών.
103%(!!) αυξημένα τα καθαρά κέρδη των ΕΛΠΕ το 9μηνο του 2005.
Το ΔΣ του Σωματείου μας στην συνεδρίαση της 5-12-2005 αποφάσισε ομόφωνα τη συμμετοχή στην 24ωρη Πανελλαδική απεργία στις 14-12-2005.
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ, ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Διεκδικούμε
Απευθυνόμαστε ειδικά στους νέους συναδέλφους που οδηγούνται να ζήσουν με ελαστικό ωράριο, μερική απασχόληση και μισή ζωή.
Δεν έχουμε καμία υποχρέωση σε «ευεργέτες» που μας κάνουν δωρεές από την ίδια την εργασία μας.
Συνάδελφοι
Το «Εθνικό πρόγραμμα μεταρρυθμίσεων» της κυβέρνησης περνά μέσα από την απορρύθμιση της δικής μας ζωής.
ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ
Συναδελφικά
Για το Διοικητικό Συμβούλιο
|
Ο Πρόεδρος Ηλίας Ρέκκας |
O Γεν. Γραμματέας Ναυσικά Τόλια |
18 Ιανουαρίου 2006
Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η
Συνάδελφοι
Στην Κοινοβουλευτική Συνέλευση της Ευρωβουλής στις 24-01-2006 προωθείται για ψήφιση αντικομουνιστικό μνημόνιο που σαν σκοπό έχει την παραχάραξη της ιστορίας και την συκοφάντηση του αντιφασιστικού αγώνα.
Το μνημόνιο προσβάλλει την ιστορική μνήμη των λαών και τα εκατομμύρια νεκρών κατά του Β Παγκοσμίου Πολέμου.
Στοχεύει και επιδιώκει την ποινικοποίηση την δράση των λαών και όσων αντιστέκονται στην νέα τάξη πραγμάτων ».
Το μνημόνιο αποτελεί μία άκρως επικίνδυνη εξέλιξη γιατί η υιοθέτηση του θα οδηγήσει στον περιορισμό των δημοκρατικών δικαιωμάτων και πολιτικών κινημάτων.
Εκφράζουμε την πιο έντονή αντίθεση μας .
Συναδελφικά
Για το Διοικητικό Συμβούλιο
|
Ο Πρόεδρος Ηλίας Ρέκκας |
O Γεν. Γραμματέας Ναυσικά Τόλια |
19 Ιανουαρίου 2006
Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η
ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ
ΠΡΟΣ ΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ-ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΣΤΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΦΩΣΦΟΡΙΚΩΝ ΛΙΠΑΣΜΑΤΩΝ (Β.Φ.Λ.)
Συνάδελφοι
Είμαστε μαζί σας στον αγώνα που κάνετε ώστε να μην χαθεί καμία άλλη θέση εργασίας, να διασφαλιστεί η ανάπτυξη και η προοπτική της εταιρείας.
Η απελευθέρωση αγοράς λιπασμάτων οδήγησε στη συρρίκνωση της Λιπάσματοβιομηχανίας σε όφελος μεσαζόντων και τραπεζών.
1990 ΑΕΒΑΛ στο δρόμο 1000 συνάδελφοι
1998 Λιπάσματα Δραπετσώνας 400 συνάδελφοι
1999 Συνεταιριστικά Λιπάσματα ΑΕ 700 συνάδελφοι.
Φτάνει πια.
Η κερδοφορία τους δεν μπορεί να αυξάνεται προγράφοντας τις δικές μας θέσεις εργασίας.
Συναδελφικά
Για το Διοικητικό Συμβούλιο
|
Ο Πρόεδρος Ηλίας Ρέκκας |
O Γεν. Γραμματέας Ναυσικά Τόλια |
31 Ιανουαρίου 2006
Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η
Συνάδελφοι
Το ΔΣ της Ομοσπονδίας και το 12° Γενικό Συμβούλιο αποφάσισε να κηρύξει 2ώρη Στάση Εργασίας την Τετάρτη 01-02-2006 για όλους τους εργαζόμενους του κλάδου σε ένδειξη συμπαράστασης και αλληλεγγύη προς τους εργαζομένους του εργοστασίου λιπασμάτων ΒΦΛ στη Θεσσαλονίκη .
Επειδή η έμπρακτη συμπαράσταση είναι το μόνο όπλο των εργαζομένων το ΔΣ της ΠΕΠ-ΕΚΟ ομόφωνα αποφάσισε την συμμέτοχη στη 2ωρη πανελλαδική στάση στην έναρξη του ωραρίου την ΤΕΤΑΡΤΗ 01-02-2006
Αύριο μπορεί να είναι η σειρά μας.
Συναδελφικά
Για το Διοικητικό Συμβούλιο
|
Ο Πρόεδρος Π. Περουτσέας |
O Γεν. Γραμματέας Σ. Ν. Αγαπίου |
24 Φεβρουαρίου 2006
Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η
Εδώ περνάνε και θερίζουν χιλιάδες άρματα δρεπανηφόρα.
ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΕΦΕΡΗΣ
Συνάδελφοι,
Ο αυταρχικός κατήφορος και η προκλητικότητα της Κυβέρνησης των Βιομηχάνων των Εφοπλιστών και των Τραπεζιτών ορθώνει απέναντί μας το κατάμαυρο μέτωπό της, αφού προχωρά στην κατάργηση συλλογικών συμβάσεων, συνταξιοδοτικών δικαιωμάτων, ωραρίων και ελευθεριών, οδηγώντας έτσι στη γενικευμένη αγανάκτηση των εργαζομένων:
Και παρ’ όλα αυτά, το μήνυμα που σταθερά, δογματικά και μονότονα εκπέμπουν τα διάφορα γκαργκανοειδή και γιουσ(ι)ουφάκια του κεφαλαίου είναι πως για την έλλειψη ανταγωνιστικότητας και για τις υψηλές τιμές του πετρελαίου ευθύνονται οι μισθοί μας!!!
Κι αυτό, παρά το ότι η τελευταία Έκθεση της Κεντρικής Ευρωπαϊκής Τράπεζας αποδίδει την μειωμένη ανταγωνιστικότητα στα τεράστια περιθώρια κέρδους των επιχειρήσεων, που οδηγούν στις υπερβολικές τιμές και στην ασύδοτη κερδοσκοπία.
Τα ΕΛΠΕ, η «εταιρεία μας», με καθαρά κέρδη 334 εκ. € (αύξηση 161%!!!) από την μία θα καταβάλλουν έκτακτη αμοιβή (μπόνους )στους εργαζόμενους −τη δική μας υπεραξία, δηλαδή− και από την άλλη θα επιβάλλουν «ελαστικό επίπεδο κόστους» επειδή δεν θέλουν να έχουν υψηλό «σταθερό επίπεδο αμοιβών». Και με μια τρίτη λογική θα τιμωρήσουν τη θυγατρική τους ΑΣΠΡΟΦΩΣ καταργώντας την ΣΣΕ.
Ταυτόχρονα οι Χριστο-δούλοι και τα τσιράκια τους βρίζουν τους εργαζόμενους της ΕΚΟ για τη χαμηλή κερδοφορία τους, τη στιγμή που αυτή είναι αποτέλεσμα μιας κυβερνητικής καθοδήγησης και μεθόδευσης, κατά την οποία οι οικονομικοί εγκέφαλοι κοροιδεύουν ασύστολα τους πολίτες:
Αφού με το δεξί χέρι (Διυλιστήρια) έχουν ανεβάσει τα περιθώρια κέρδους των ΕΛΠΕ στα ύψη, αποκομίζοντας τεράστια κέρδη (με ταυτόχρονη εισροή χρημάτων στα ταμεία του κράτους από τον αυξημένο ΦΠΑ), έρχονται με το αριστερό χέρι (ΕΚΟ) να «συγκρατήσουν» και να ελέγξουν −δήθεν− τις ήδη ανεβασμένες τιμές και την αγορά καυσίμων.
Συνάδελφοι,
Εμείς, οι εργαζόμενοι του Κλάδου μας, αλλά και όλων των άλλων κλάδων, αλληλέγγυοι απαντάμε με:
4ΩΡΗ ΣΤΑΣΗ ΣΤΙΣ 28-02-2006 ΑΠΟ ΤΙΣ 1115 π.μ. − 1515 μ.μ. στα
Γραφεία και 1000 π.μ. − 140 στις Εγκαταστάσεις
24 ΩΡΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΣΤΙΣ 15-03-2006
Εργαζόμενε και εργαζόμενη:
ΝΑ ξέρεις πως, αν δεν αντιδράσουμε ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ,
τα δρεπανηφόρα σχέδιά τους ΤΑ ΟΔΗΓΟΎΜΕ ΕΜΕΙΣ, θερίζοντας τα όνειρά μας και τις ελπίδες μας.
Συναδελφικά
Για το Διοικητικό Συμβούλιο
|
Ο Πρόεδρος Ηλίας Ρέκκας |
O Γεν. Γραμματέας Ναυσικά Τόλια |
10 Μαρτίου 2006
Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η
15—03-2006 ΗΜΕΡΑ ΤΕΤΑΡΤΗ
24ΩΡΗ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ
Συνάδελφοι
Δύο χρόνια Ν.Δ. και η αντεργατική επίθεση κλιμακώνεται και εκδηλώνεται σε όλα τα μέτωπα.
Οι συνέπειες από την εφαρμοζόμενη πολιτική αποκτούν διαστάσεις χιονοστιβάδας:
Συνάδελφοι
«Δυστυχώς, ο δρόμος προς το μέλλον περνάει από το παρόν».
Με την πανελλαδική απεργία στις 15-03-2006 θα κριθεί η πορεία των Συλλογικών Συμβάσεων, των Εσωτερικών Κανονισμών και του Ασφαλιστικού.
Θέλουμε να πιστεύουμε πως οι συνάδελφοι, με αίσθημα ευθύνης - πρώτα από όλα στον εαυτό τους−, αλλά και με συνείδηση της «κληρονομιάς» που θα παραδώσουν στις νεότερες γενιές, θα συμμετάσχουν στην ΑΠΕΡΓΙΑ και στις συγκεντρώσεις.
ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ 15-03-2006
Συναδελφικά
Για το Διοικητικό Συμβούλιο
|
Ο Πρόεδρος Ηλίας Ρέκκας |
O Γεν. Γραμματέας Ναυσικά Τόλια |
27 Μαρτίου 2006
Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ
Καλούνται τα μέλη του Σωματείου στην Γενική Εκλογοαπολογιστική Συνέλευση, η οποία θα γίνει την Τετάρτη 05-04-2006 και ώρα 4.00 μ.μ., στο Ξενοδοχείο ΠΑΡΚ (Λεωφόρος Αλεξάνδρας 10) με θέματα Ημερήσιας Διάταξης:
Συνάδελφοι,
Οι αποφάσεις που θα πάρουμε σ’ αυτή τη Γενική Συνέλευση θα είναι καθοριστικές για το παρόν και το μέλλον των εργασιακών σχέσεων στην ΕΚΟ. Πρέπει λοιπόν συνειδητά και αποφασιστικά να τις λάβουμε συσπειρωμένοι όλοι μαζί. Γι’ αυτό είναι απαραίτητη η δική σου παρουσία.
Συναδελφικά
Για το Διοικητικό Συμβούλιο
|
Ο Πρόεδρος Ηλίας Ρέκκας |
O Γεν. Γραμματέας Ναυσικά Τόλια |
26 Μαΐου 2006
Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η
Συνάδελφοι – σες
Με έκπληξη πληροφορηθήκαμε χθες 25/5/2006 από τον συνάδελφο Σ.Κοντονάσιο ότι του κοινοποιήθηκε η καταγγελία Σύμβασης – απόλυση- του, κατόπιν προσωπικής απόφασης του Δ/ντα Συμβούλου, όπως χαρακτηριστικά τόνισε στο Δ.Σ της εταιρείας στην χθεσινή συνεδριασή του.
Είναι αντιδεοντολογικό το Δ.Σ του σωματείου να βρίσκεται προ τετελεσμένων αποφάσεων σε θέματα που κυρίως αφορούν εργαζομένους είτε πρόκειται για μέλη είτε για μη μέλη.
Προσπάθειες και πρακτικές κατάργησης του θεσμού του σωματείου , μας βρίσκουν αντίθετους.
Τα συμφέροντα των εργαζομένων και η εργασιακή ειρήνη είναι αδιαπραγμάτευτα.
Συνάδελφοι είμαστε σε επαγρύπνηση και ενωμένοι θα διασφαλίσουμε τις κατακτήσεις μας .
Απολύσεις τέτοιου είδους δεν είναι αποδεκτές-το θέμα για το Σωματείο παραμένει ανοικτό και θα συζητηθεί στο επερχόμενο Διοικητικό Συμβούλιο, καθώς σοβαρά ερωτήματα πρέπει να απαντηθούν.
Γιατί τόση βιασύνη ;
Ποιος θα πληρώσει το «Μάρμαρο» ; ο Διευθύνων ;η Εταιρία; οι εργαζόμενοι;
Συναδελφικά
Για το Διοικητικό Συμβούλιο
|
Ο Πρόεδρος Π. Περουτσέας |
O Γεν. Γραμματέας Σ. Ν. Αγαπίου |